IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10354
|
Название: | Формування комунікативої компетенції із залученням інноваційних технологій у процес навчання української мови як іноземної |
Авторы: | Новосьолова, Альона Костянтинівна |
Ключевые слова: | комунікативна компетенція іноземний студент інноваційні технології процес навчання українська мова як іноземна лінгвокультурологія текст бесіда |
Дата публикации: | 2019 |
Библиографическое описание: | Новосьолова А. К. Формування комунікативої компетенції із залученням інноваційних технологій у процес навчання української мови як іноземної / А. К. Новосьолова // Сучасний рух науки: тези доп. VII міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 6-7 черв. 2019 р. - Дніпро, 2019. – С. 1256-1259. |
Аннотация: | В сьогоденних реаліях навчання іноземній мові – це оволодіння іншомовною культурою і пізнання її духовних цінностей, тому використання у процесі навчання української мови як іноземної матеріалів лінгвокраїнознавства допомагає іноземним студентам адаптуватися до нового мовно-культурного середовища та з інтересом вивчати іноземну мову й культуру. Основним завданням країнознавства як частини лінгводидактики є забезпечення комунікативної компетенції в міжнародних контактах через адекватне розуміння і сприйняття мови опонента або іншомовних текстів. Вміння долати соціокультурний бар’єр, володіння інформацією про навколишній світ, позитивне сприйняття інших культур – це країнознавча компетентність, що є базою для викладачів та студентів під час навчання мови як іноземної. Вона є складовою сучасної освіти, яка має на меті підготовку фахівців з високими інтелектуальними, професійними здібностями, а також розвиненим естетичним світовідчуттям. Соціокультурна компетенція майбутнього фахівця є одним з важливих показників готовності студента до міжкультурних зв’язків. Цей аспект передбачає володіння знаннями про національно-культурні здобутки суспільства країни мова, якого вивчається, про їх норми поведінки та етикет та уміння використовувати ці знання у процесі спілкування. Вивчення іноземної мови неможливе без проникнення у культуру її народу. Лінгвокультурологічна компетенція сприяє формуванню загальнолюдських цінностей, поглибленню й розширенню пізнавальної діяльності студента в процесі вивчення іноземної мови. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10354 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|