DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17254

Название: Деякі аспекти удосконалення маркетингового методу встановлення цінової чутливості Ван Вестендорпа
Авторы: Маганова, Тамара Валеріївна
Ткаченко, Наталя Олександрівна
Ключевые слова: готовність платити
Ван Вестендорп
маркетингове дослідження
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Маганова Т. В. Деякі аспекти удосконалення маркетингового методу встановлення цінової чутливості Ван Вестендорпа / Т. В. Маганова, Н. О. Ткаченко // Від експериментальної та клінічної патофізіології до досягнень сучасної медицини і фармації : тези доповідей ІV наук.-практ. конференції студентів та молодих вчених з міжнар. участю (19 травня 2022 р.). – Київ, 2022. - С. 226-227.
Аннотация: Цінова політика – важлива складова фінансової політики фармацевтичного сектору. Рівень цін на лікарські засоби та медичні вироби впливає не тільки на показники рентабельності фармацевтичних підприємств, а й визначає ефективність фармацевтичного забезпечення споживача.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/17254
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c226-227.pdf458,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь