|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21318
|
Название: | Визначення цінової чутливості споживачів з метою встановлення споживчої цінності засобів місцевої дії лише з протигрибковою активністю у лікарській формі "спрей" |
Другие названия: | Determination of the price sensitivity of consumers with the purpose ofestablishing the consumer value of topical remedies only with anti-fungal activity in medicine form "spray" |
Авторы: | Притула, Р. Л. Шматенко, О. П. Бушуєва, Інна Володимирівна Парченко, Володимир Володимирович Соломенний, А. М. Prytula, R. L. Shmatenko, O. P. Bushuyeva, I. V. Parchenko, V. V. Solomennyi, А. М. |
Ключевые слова: | фармацевтичний ринок маркетингові дослідження метод Ван Вестендорпа споживчі переваги ціноутворення цінова чутливість споживачів опитування (анкетування) лікарські засоби лікарська форма спрей протигрибкова активність pharmaceutical market marketing research Van Westendorp method consumer preferences pricing price sensitivity of consumers survey (questionnaire) medicines dosage form spray antifungal activity |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Визначення цінової чутливості споживачів з метою встановлення споживчої цінності засобів місцевої дії лише з протигрибковою активністю у лікарській формі "спрей" / Р. Л. Притула, О. П. Шматенко, І. В. Бушуєва, В. В. Парченко, А. М. Соломенний // Український журнал військової медицини. - 2024. - Т. 5, N 3. - С. 95-106. - https://doi.org/10.46847/ujmm.2024.3(5)-095. |
Аннотация: | Метою нашого дослідження стало визначення цінової чутливості споживачів для встановлення
споживчої цінності протигрибкових засобів місцевої дії лише з протигрибковою активністю у лікарській
формі «спрей».
Матеріали і методи. У представленому дослідженні використано метод Ван Вестендорпа (PSM –
price sensitivity measurement), за допомогою якого визначено цінову чутливість споживачів лікарських засобів лише з протигрибковою активністю за лікарською формою «спрей», для місцевого лікування мікозів
стоп. На підставі отриманих загальних даних внутрішньогрупового цінового аналізу та показниками
середнього доходу споживачів «до 10 тис. грн і понад 10 тис. грн» та «хворіли/не хворіли» побудовано
графіки кумулятивного розподілу респондентів для вищевказаних підгруп, розраховані точкові значення
оптимальної ціни (OPP), індиферентної ціни (IDP), мінімальної (MCP) та максимальної (MEP) ціни, які
респонденти готові заплатити за протигрибковий засіб лише з протигрибковою активністю у лікарській
формі «спрей». Матеріалом для проведення дослідження слугували доступні інформаційні джерела із
зазначенням переліку лікарських засобів для профілактики і лікування мікозів стоп у м`якій лікарській
формі «спрей» лише з протигрибковою активністю (Державний реєстр лікарських засобів, сайти-
агрегатори: apteka24.ua/uk/, Doc.ua., Tabletki.ua., compendium.com.ua/uk/, likie.ua, Liki24.com, helsi.me/liki) і
результати відповідей респондентів – споживачів на підставі опрацювання попередньо створеного
опитувальника.
Результати. Для лікарських засобів лише з протигрибковою активністю за лікарською формою
«спрей» було побудовано графіки кумулятивного розподілу респондентів та розраховано точкові значення
мінімальної (MCP), максимальної (MEP), оптимальної (OPP) та індиферентної ціни (IDP), які респонденти
готові заплатити за протигрибкові засоби даної лікарської форми. Для проведення запланованих
досліджень попередньо було проведено опитування респондентів (споживачів, фармацевтів, лікарів
первинної та спеціалізованої медичної допомоги) за попередньо складеною анкетою. Перший етап
дослідження грунтувався на загальногруповому аналізі цінової чутливості споживачів до досліджуваної
групи лікарських засобів. Другим етапом дослідження стало проведення внутрішньогруповий аналіз цінової
чутливості споживачів з урахуванням показників їх доходу. На третьому етапі дослідження також було
проведено внутрішньогруповий ціновий аналіз. Респондентів/споживачів було розподілено на 2 групи за
показником «хворіли/не хворіли». Purpose of our study was to determine the price sensitivity of consumers to establish the consumer value of
topical antifungal agents in the spray dosage form with antifungal activity only.
Materials and methods. In the presented study, the Van Westendorp method (PSM - price sensitivity
measurement) was used to determine the price sensitivity of consumers of medicines in the spray dosage form with
antifungal activity only, for the topical treatment of foot mycoses. Based on the general data obtained from the intragroup
price analysis and the average income of consumers “up to UAH 10 thousand and over UAH 10 thousand” and
“sick/injured”. UAH” and ‘sick/not sick’, we built graphs of the cumulative distribution of respondents for the above
subgroups, calculated the point values of the optimal price (OPP), indifferent price (IDP), minimum price (MCP) and
maximum price (MEP) that respondents are willing to pay for an antifungal agent in the spray dosage form with
antifungal activity only. The material for the study was based on available information sources indicating the list of
medicines for the prevention and treatment of foot mycoses in soft spray dosage form with antifungal activity only
(State Register of Medicines, aggregator sites: apteka24.ua/uk/, Doc.ua, Tabletki.ua., compendium.com.ua/uk/,
likie.ua, Liki24.com, helsi.me/liki) and the results of the responses of respondents - consumers based on the processing
of a preliminary questionnaire.
Results. For medicinal products in spray dosage form with antifungal activity only, we built graphs of the
cumulative distribution of respondents and calculated the point values of the minimum (MCP), maximum (MEP),
optimal (OPP) and indifferent price (IDP) that respondents are willing to pay for antifungal products in this dosage
form. In order to conduct the planned research, a survey of respondents (consumers, pharmacists, primary and
specialized medical care doctors) was conducted using a pre-designed questionnaire. The first stage of the study was
based on a group-wide analysis of consumers' price sensitivity to the medicinal products under study. The second
stage of the study was an intra-group analysis of consumers' price sensitivity, taking into account their income. The
third stage of the study also included an intra-group price analysis. The respondents/consumers were divided into 2
groups according to the “sick/not sick” indicator.
Conclusions. As a result of the analysis of the price sensitivity study to study the consumer value of topical
antifungal agents in the spray dosage form with antifungal activity only, the price sensitivity of consumers was
determined and lists of the most attractive drugs studied in terms of consumer value were formed. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21318 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Токсикологічна та неорганічна хімія) Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|