DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21318

Название: Визначення цінової чутливості споживачів з метою встановлення споживчої цінності засобів місцевої дії лише з протигрибковою активністю у лікарській формі "спрей"
Другие названия: Determination of the price sensitivity of consumers with the purpose ofestablishing the consumer value of topical remedies only with anti-fungal activity in medicine form "spray"
Авторы: Притула, Р. Л.
Шматенко, О. П.
Бушуєва, Інна Володимирівна
Парченко, Володимир Володимирович
Соломенний, А. М.
Prytula, R. L.
Shmatenko, O. P.
Bushuyeva, I. V.
Parchenko, V. V.
Solomennyi, А. М.
Ключевые слова: фармацевтичний ринок
маркетингові дослідження
метод Ван Вестендорпа
споживчі переваги
ціноутворення
цінова чутливість споживачів
опитування (анкетування)
лікарські засоби
лікарська форма
спрей
протигрибкова активність
pharmaceutical market
marketing research
Van Westendorp method
consumer preferences
pricing
price sensitivity of consumers
survey (questionnaire)
medicines
dosage form
spray
antifungal activity
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Визначення цінової чутливості споживачів з метою встановлення споживчої цінності засобів місцевої дії лише з протигрибковою активністю у лікарській формі "спрей" / Р. Л. Притула, О. П. Шматенко, І. В. Бушуєва, В. В. Парченко, А. М. Соломенний // Український журнал військової медицини. - 2024. - Т. 5, N 3. - С. 95-106. - https://doi.org/10.46847/ujmm.2024.3(5)-095.
Аннотация: Метою нашого дослідження стало визначення цінової чутливості споживачів для встановлення споживчої цінності протигрибкових засобів місцевої дії лише з протигрибковою активністю у лікарській формі «спрей». Матеріали і методи. У представленому дослідженні використано метод Ван Вестендорпа (PSM – price sensitivity measurement), за допомогою якого визначено цінову чутливість споживачів лікарських засобів лише з протигрибковою активністю за лікарською формою «спрей», для місцевого лікування мікозів стоп. На підставі отриманих загальних даних внутрішньогрупового цінового аналізу та показниками середнього доходу споживачів «до 10 тис. грн і понад 10 тис. грн» та «хворіли/не хворіли» побудовано графіки кумулятивного розподілу респондентів для вищевказаних підгруп, розраховані точкові значення оптимальної ціни (OPP), індиферентної ціни (IDP), мінімальної (MCP) та максимальної (MEP) ціни, які респонденти готові заплатити за протигрибковий засіб лише з протигрибковою активністю у лікарській формі «спрей». Матеріалом для проведення дослідження слугували доступні інформаційні джерела із зазначенням переліку лікарських засобів для профілактики і лікування мікозів стоп у м`якій лікарській формі «спрей» лише з протигрибковою активністю (Державний реєстр лікарських засобів, сайти- агрегатори: apteka24.ua/uk/, Doc.ua., Tabletki.ua., compendium.com.ua/uk/, likie.ua, Liki24.com, helsi.me/liki) і результати відповідей респондентів – споживачів на підставі опрацювання попередньо створеного опитувальника. Результати. Для лікарських засобів лише з протигрибковою активністю за лікарською формою «спрей» було побудовано графіки кумулятивного розподілу респондентів та розраховано точкові значення мінімальної (MCP), максимальної (MEP), оптимальної (OPP) та індиферентної ціни (IDP), які респонденти готові заплатити за протигрибкові засоби даної лікарської форми. Для проведення запланованих досліджень попередньо було проведено опитування респондентів (споживачів, фармацевтів, лікарів первинної та спеціалізованої медичної допомоги) за попередньо складеною анкетою. Перший етап дослідження грунтувався на загальногруповому аналізі цінової чутливості споживачів до досліджуваної групи лікарських засобів. Другим етапом дослідження стало проведення внутрішньогруповий аналіз цінової чутливості споживачів з урахуванням показників їх доходу. На третьому етапі дослідження також було проведено внутрішньогруповий ціновий аналіз. Респондентів/споживачів було розподілено на 2 групи за показником «хворіли/не хворіли». Purpose of our study was to determine the price sensitivity of consumers to establish the consumer value of topical antifungal agents in the spray dosage form with antifungal activity only. Materials and methods. In the presented study, the Van Westendorp method (PSM - price sensitivity measurement) was used to determine the price sensitivity of consumers of medicines in the spray dosage form with antifungal activity only, for the topical treatment of foot mycoses. Based on the general data obtained from the intragroup price analysis and the average income of consumers “up to UAH 10 thousand and over UAH 10 thousand” and “sick/injured”. UAH” and ‘sick/not sick’, we built graphs of the cumulative distribution of respondents for the above subgroups, calculated the point values of the optimal price (OPP), indifferent price (IDP), minimum price (MCP) and maximum price (MEP) that respondents are willing to pay for an antifungal agent in the spray dosage form with antifungal activity only. The material for the study was based on available information sources indicating the list of medicines for the prevention and treatment of foot mycoses in soft spray dosage form with antifungal activity only (State Register of Medicines, aggregator sites: apteka24.ua/uk/, Doc.ua, Tabletki.ua., compendium.com.ua/uk/, likie.ua, Liki24.com, helsi.me/liki) and the results of the responses of respondents - consumers based on the processing of a preliminary questionnaire. Results. For medicinal products in spray dosage form with antifungal activity only, we built graphs of the cumulative distribution of respondents and calculated the point values of the minimum (MCP), maximum (MEP), optimal (OPP) and indifferent price (IDP) that respondents are willing to pay for antifungal products in this dosage form. In order to conduct the planned research, a survey of respondents (consumers, pharmacists, primary and specialized medical care doctors) was conducted using a pre-designed questionnaire. The first stage of the study was based on a group-wide analysis of consumers' price sensitivity to the medicinal products under study. The second stage of the study was an intra-group analysis of consumers' price sensitivity, taking into account their income. The third stage of the study also included an intra-group price analysis. The respondents/consumers were divided into 2 groups according to the “sick/not sick” indicator. Conclusions. As a result of the analysis of the price sensitivity study to study the consumer value of topical antifungal agents in the spray dosage form with antifungal activity only, the price sensitivity of consumers was determined and lists of the most attractive drugs studied in terms of consumer value were formed.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21318
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Токсикологічна та неорганічна хімія)
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
471-Текст статті-576-1-10-20241011.pdf1,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь