|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21582
|
Название: | Особливості підготовки студентів-стоматологів до ліцензійного іспиту КРОК 1 (англ. субтест) |
Другие названия: | Peculiarities of preparing dental students for the licensing exam Step 1 (English subtest) |
Авторы: | Трегуб, Світлана Євгенівна Trehub, S. Ye. |
Ключевые слова: | студенти-стоматологи ліцензійний іспит Крок 1 англійський субтест dental students licensing exam Step 1 English subtest |
Дата публикации: | 2023 |
Библиографическое описание: | Трегуб С. Є. Особливості підготовки студентів-стоматологів до ліцензійного іспиту КРОК 1 (англ. субтест) / С. Є. Трегуб // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2023. - Вип. 91. - С. 147-150. - https://doi.org/10.32782/1992-5786.2023.91.27. |
Аннотация: | Стаття присвячена аналізу практичного матеріалу для підготовки до інтегрованого ліцензійного іспиту Крок 1 з англійського субтесту спеціальності 221 «Стоматологія» та виокремленні
найефективніших завдань, засобів і методів. Предметом дослідження є певний навчальний матеріал який дозволить сформувати у студентів-стоматологів вміння опрацьовувати фахову інформацію та виконувати завдання різної складності на прикладі загально-медичних текстів і завдань
до них, а також тестові питання з англомовних буклетів, які підпорядковані дев’яти фаховим дисциплінам. Наголошено на чіткій та поетапній підготовці до іспиту. Кожний етап передбачає виконання передтекстових завдань; опрацювання загально-медичного тексту та тестових питань до
тексту; п’ядесят питань з Test items for licensing examination “Krok 1” Dentistry 2018; післятекстові
вправи; проміжкові тести на закріплення учбового матеріалу та спеціальні задачі. Така презентація навчального матеріалу дає гарний базис для формування, розвитку та реалізацію отриманих
знань і навичок зі складання англійського субтесту з ліцензійного іспиту «Крок 1» за спеціальністю
221 «Стоматологія». Наголошено на важливості формування комплексної підготовки до ліцензійного іспиту Крок 1 із залученням практичного досвіду з клінічних кафедр. Визначено актуальність
даного питання та ускладнення останнього з кожним роком. Охарактеризовані особливості застосування загальних та спеціальних завдань. Проаналізовано різні види вправ, тестів які спрямовані на
розуміння та виокремлені певної інформації під час роботи з загально-медичним текстом за фахом.
Особливо наголошується на важливості використання завдань з грецькими та латинськими терміноелементами, що допомагають сформувати у студентів-стоматологів потужний активний
фаховий лексичний запас. На нашу думку, чіткий, структурований комплексний підхід до підготовки
майбутніх стоматологів до англійської частини з ліцензійного іспиту Крок 1, залучення до співпраці
фахівців клінічних кафедр та вдало підібраний комплекс завдань до нього дає змогу останнім навчитись розуміти, аналізувати фахову інформацію за невеликий проміжок часу та швидко приймати
рішення з вибору правильної відповіді при виконанні різних видів профільних завдань. The article is devoted to the analysis of practical material for the integrated licensing exam Step 1 preparing
from the English subtest of the specialty 221 “Dentistry” and highlighting the most effective tasks, means and
methods. The subject of the study is a certain educational material that will allow dental students to develop the
ability to process professional information and perform tasks of varying complexity on the example of general
medical texts and tasks to them, as well as test questions from English-language booklets that are subordinate
to nine professional disciplines. Clear and step-by-step preparation for the exam is emphasized. Each stage
involves the completion of pre-text tasks; development of a general medical text and test questions for the
text; fifty questions from Test items for licensing examination “ Step 1” Dentistry 2018; post-text exercises;
intermediate tests to consolidate the learning material and special tasks. This presentation of the educational
material provides a good basis for the formation, development and implementation of the acquired knowledge
and skills for passing the English subtest of the “Step 1” licensing exam in the specialty 221 “Dentistry”. The
importance of forming comprehensive preparation for the Step 1 licensing exam with the involvement of practical
experience from clinical departments is emphasized. The relevance of this issue and the complication of the
latter every year are determined. Features of the application of general and special tasks are characterized.
Various types of exercises and tests aimed at understanding and highlighting certain information while working
with a general medical text by specialty were analyzed. The importance of using the tasks with Greek and Latin
term elements is especially underlined, which help to form a powerful active professional vocabulary among the
dental students. In our opinion, a clear, structured comprehensive approach to the preparation of future dentists
for the English part of the Step 1 licensing exam, the involvement of specialists from clinical departments and a
well-chosen set of tasks for it enables the latter to learn to understand and analyze professional information in
a short period of time and quickly to make decisions on choosing the correct answer when performing various
types of profile tasks. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21582 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|