|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакології та медичної рецептури з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Фармакологія та МР) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22171
|
Название: | Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах в оцінці здобувачів |
Другие названия: | Organization of the educational process in higher educational institutions in the assessment of graduates |
Авторы: | Моргунцова, Світлана Андріївна Возний, Олександр Вікторович Кокарь, Оксана Олександрівна Morguntsova, S. A. Voznyi, O. V. Kokar, O. O. |
Ключевые слова: | соціологічне дослідження якість освітнього процесу здобувачі вищої освіти sociological research quality of the educational process higher education students |
Дата публикации: | 2024 |
Библиографическое описание: | Моргунцова С. А. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах в оцінці здобувачів / С. А. Моргунцова, О. В. Возний, О. О. Кокарь // Медична освіта. - 2024. - N 4. - С. 72-76. - https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.4.15140. |
Аннотация: | Вивчення думки здобувачів вищої освіти є добрим стимулом удосконалення навчального процесу, покращення роботи внутрішньої системи якості освіти університету. Нами було опитано 297 здобувачів вищої освіти, яких ми розподілили на чотири групи залежно від курсу навчання. Була створена анкета, яка складалася з 21 питання. Повністю задоволені
створеними в університеті соціально-побутовими умовами для адаптації до студентського середовища 85,9% респондентів.
Мають деякі нарікання із цього питання 11,5% опитаних. Лише 2,6% студентів незадоволені створеними умовами. Беззаперечно позитивним можемо вважати той факт, що 92,9% здобувачів задоволені якістю освітнього процесу в ЗДМФУ. На думку
72,9% опитаних, в організації освітнього процесу немає недоліків. Кількість респондентів, незадоволених якістю освітнього
процесу, становить 7,2% опитаних. Ми задоволені, що 92,2% опитаних мають умови для опанування практичних навичок.
На думку 31,4% студентів, є недоліки у створених умовах для опанування практичних навичок майбутньої професії. Незважаючи на те що 57,6% респондентів уважають оцінювання об’єктивним, ми виділили таку групу 37,4%, які зазначили, що
оцінювання викладачами на заняттях та іспитах не є повністю об’єктивним. Ніколи не зустрічалися з випадками порушення
доброчесності з боку викладачів 66,6% здобувачів. Неухильно зменшується кількість студентів, які зустрічалися з недоброчесністю особисто (до 9,8%) або чули про це негативне явище від своїх колег (до 16,1%). Принципів студентської доброчесності дотримуються 53,5% респондентів. Мають перспективу подальші розроблення та вдосконалення існуючих заходів і
методів розвитку практично орієнтованого навчання з особливим урахуванням побажань здобувачів вищої освіти. Examining the opinions of higher education students serves as a good incentive to improve the educational
process and enhance the internal quality assurance system of the university. We surveyed 297 students, divided into four groups
based on their year of study. A questionnaire consisted of 21 questions. A total of 85.9% of respondents were fully satisfied with
the social and living conditions provided by the university for adaptation to the student environment. Some complaints were
noted by 11.5% of the respondents, while only 2.6% of students were dissatisfied with the conditions. It is undoubtedly positive
that 92.9% of students are satisfied with the quality of the educational process at ZSMPhU. According to 72.9% of respondents,
there are no shortcomings in the organization of the educational process. The proportion of students dissatisfied with the quality
of education amounts to 7.2%. We are pleased to note that 92.2% of respondents have adequate conditions for acquiring practical
skills. However, 31.4% of students believe there are shortcomings in the conditions provided for mastering the practical skills of
their future profession. Despite 57.6% of respondents considering the assessment to be objective, we identified a group of 37.4%
who stated that the assessment by teachers during classes and exams is not entirely objective. A total of 66.6% of students have
never encountered academic dishonesty from teachers. The number of students who have personally experienced dishonesty
(under 9.8%) or have heard about it from their peers (under 16.1%) is steadily decreasing. A total of 53.5% of respondents
adhere to the principles of student integrity. The further development and refinement of existing measures and methods for
practically oriented education, with special consideration of student preferences, holds great potential. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22171 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Терапевтична стоматологія) Наукові праці. (Фармакологія та МР)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|