DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22173

Название: Система вправ для формування стратегій розуміння фахової інформації в процесі підготовки студентів-медиків до іспиту КРОК 1 (англ. субтест)
Другие названия: A system of exercises for the formation of strategies for understanding professional information in the process of preparing medical students for the Step 1 exam (English subtest)
Авторы: Трегуб, Світлана Євгенівна
Люшинська, Ганна Валеріївна
Trehub, S. Ye.
Liushynska, H. V.
Ключевые слова: студенти-медики
ліцензійний іспит Крок 1
англійський субтест
medical students
licensing exam Step 1
English subtest
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Трегуб С. Є. Система вправ для формування стратегій розуміння фахової інформації в процесі підготовки студентів-медиків до іспиту КРОК 1 (англ. субтест) / С. Є. Трегуб, Г. В. Люшинська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2024. - Вип. 96. - С. 79-83. - https://doi.org/10.32782/1992-5786.2024.96.13.
Аннотация: Стаття присвячена особливостям підготовки до інтегрованого ліцензійного іспиту Крок 1 з англійського субтесту спеціальності 222 «Медицина» та аналізу існуючих типів вправ. Предметом дослідження є певна система вправ яка дозволить сформувати у студентів-медиків уміння опрацьовувати фахову іншомовну інформацію та виконувати завдання різної складності на прикладі загально-медичного тексту «Mumps» і завдань до нього. Наголошено на структурованій та покроковій підготовці до іспиту. Кожний етап передбачає засвоєння певного вокабуляру за тематикою тексту; опрацювання загально-медичного тексту; виконання післятекстових вправ різного рівня складності, а саме від простого до більш складного; завдання в тестовому вигляді та вправи на словотворення. Така структура і подача навчального матеріалу дає гарний базис для формування, розвитку та реалізацію отриманих знань з лексики і граматики при підготовці до складання англійського субтесту з ліцензійного іспиту «Крок 1» за спеціальністю 222 «Медицина». Визначено зростаючий попит на підготовку до іспиту та ускладнення останнього з кожним роком. Наголошено на важливості формування кооперації з цього питання з клінічними кафедрами. Охарактеризовані особливості застосування післятекстових вправ. Проаналізовано різні види лексико-граматичних вправ, тестів різного рівня складності які спрямовані на розуміння та виокремлення певної інформації під час роботи з загально-медичним текстом за фахом. Особливо наголошується на важливості використання завдань з компонентами латинської мови, а саме клінічних терміноелементів, що допомагають сформувати у студентів-медиків потужний активний фаховий лексичний запас. У статті приділяється особлива увага тестовому методу навчання та платформі TEAMS, що дозволяє студентам-медикам ефективно дистанційно відпрацьовувати певні лексико-граматичні явища самостійно. На нашу думку, вище окреслена стратегія підготовки майбутніх лікарів до англійського субтесту з ліцензійного іспиту Крок 1 за спеціальністю 222 «Медицина», запропонована робота з загально-медичним текстом та відповідна система вправ дає змогу останнім навчитись розуміти, аналізувати фахову інформацію за чотирма видами читання за невелику кількість часу та швидко обирати правильну відповідь. The article is devoted to the features of preparation for the integrated licensing exam Step 1 on the English subtest of specialty 222 “Medicine” and the analysis of existing types of exercises. The subject of the study is a certain system of exercises that will allow medical students to form the ability to process professional foreign language information and perform tasks of varying complexity using the example of the general medical text “Mumps” and tasks to it. The emphasis is on structured and step-by-step preparation for the exam. Each stage involves the acquisition of a certain vocabulary on the topic of the text; processing of the general medical text; performing post-text exercises of varying levels of complexity, namely from simple to more complex; tasks in the form of a test and exercises on word formation. This structure and presentation of the educational material provides a good basis for the formation, development and implementation of the acquired knowledge of vocabulary and grammar in preparation for the English subtest of the licensing exam “Step 1” in specialty 222 “Medicine”. The growing demand for preparation for the exam and the complication of the latter with each passing year are determined. The importance of forming cooperation on this issue with clinical departments is emphasized. The features of the use of post-text exercises are characterized. Various types of lexical and grammatical exercises, tests of varying levels of complexity aimed at understanding and isolating certain information when working with a general medical text by specialty are analyzed. The importance of using tasks with Latin language components, namely clinical term elements, which help to form a powerful active professional vocabulary in medical students is especially emphasized. The article pays special attention to the test learning method and the TEAMS platform, which allows medical students to effectively practice certain lexical and grammatical phenomena remotely. In our opinion, the above-described strategy for preparing future doctors for the English subtest of the Step 1 licensing exam in specialty 222 “Medicine”, the proposed work with a general medical text and the corresponding system of exercises allow the latter to learn to understand, analyze professional information in four types of reading in a short amount of time and quickly choose the correct answer.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22173
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
15.pdf258,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь