DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22194

Название: Застосування концепції маркетингу довіри у дослідженні цінової чутливості для вивчення споживчої цінності протигрибкових засобів місцевої дії в лікарській формі гелю
Другие названия: The application of the concept of trust marketing in the study of price sensitivity to study the consumer value of topical antifungal agents in the dosage form “gel”
Авторы: Бушуєва, Інна Володимирівна
Притула, Р. Л.
Шматенко, О. П.
Парченко, Володимир Володимирович
Bushuieva, I. V.
Prytula, R. L.
Shmatenko, O. P.
Parchenko, V. V.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
споживчі переваги
цінова чутливість споживачів
маркетинг довіри
лікарські засоби
протигрибкова дія
лікарська форма гель
market research
consumer preference
price sensitivity of consumers
trust marketing
medicines
antifungal effect
gels
Дата публикации: 2025
Издатель: Запорізький державний медико-фармацевтичний університет
Библиографическое описание: Застосування концепції маркетингу довіри у дослідженні цінової чутливості для вивчення споживчої цінності протигрибкових засобів місцевої дії в лікарській формі гелю / І. В. Бушуєва, Р. Л. Притула, О. П. Шматенко, В. В. Парченко // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2025. - Т. 18, №1(47). – С.69-74. - DOI: 10.14739/2409-2932.2025.1.307838.
Аннотация: Мета роботи – визначення цінової чутливості споживачів для встановлення споживчої цінності протигрибкових лікарських засобів місцевої дії у лікарській формі гелю. Матеріали і методи. У дослідженні використано метод ван Вестендорпа (PSM – price sensitivity measurement). Матеріал для дослідження – доступні інформаційні джерела з наведеним переліком лікарських засобів для профілактики та лікування мікозів стоп у м’якій лікарській формі гелю лише з протигрибковою активністю, з протигрибковою й додатковою антибактеріальною дією – похідних азолів (сайти-агрегатори: apteka24.ua/uk/, doc.ua, tabletki.ua, compendium.com.ua/uk/, likie.ua, liki24.com, helsi.me/liki), а також відповіді респондентів-споживачів, за результатами опрацювання попередньо створеного опитувальника. Результати. Для кожного лікарського засобу (похідні азолів) у лікарській формі гелю лише з протигрибковою та з протигрибковою й додатковою антибактеріальною дією побудовано графіки кумулятивного розподілу респондентів, розраховано точкові значення мінімальної (MCP), максимальної (MEP), оптимальної (OPP) та індиферентної ціни (IDP), яку опитані готові заплатити. За узагальненою думкою респондентів, найбільші показники ОРР, ІDP і відповідний діапазон прийнятних цін (ОРР-ІDP) мають комбіновані форми лікарських засобів, що характеризуються не тільки протигрибковою, але й додатковою антибактеріальною активністю. На другому етапі дослідження здійснили внутрішньогруповий ціновий аналіз. Респондентів поділили на 2 групи за ознакою доходу споживача. Наступний етап дослідження передбачав внутрішньогруповий ціновий аналіз за характеристикою споживача хворів / не хворів. The aim of the work was to determine the price sensitivity of consumers in order to establish the consumer value of topical antifungal agents in the medicinal form “gel”. Materials and methods. The van Westendorp method (PSM – price sensitivity measurement) was used in the study. The material for conducting the study was the available information sources indicating the list of drugs for the prevention and treatment of mycosis of the feet in the soft dosage form “gel” with only antifungal activity and with antifungal activity and additional antibacterial action, azole derivatives (websites-aggregators: apteka24.ua/uk/, doc.ua, tabletki.ua, compendium.com.ua/uk/, likie.ua, liki24.com, helsi.me/liki) and the results of the responses of respondents-consumers based on processing of a previously created questionnaire. Results. For each medicinal product with a gel dosage form with antifungal action only and with antifungal and additional antibacterial action, azole derivatives, we have built graphs of the cumulative distribution of respondents, calculated the point values of the minimum (MCP), maximum (MEP), optimal (OPP) and indifferent price (IDP) that respondents are willing to pay for an antifungal product. It was determined that, according to the generalized opinion of the respondents, the highest OPP and IDP and the corresponding range of acceptable prices (OPP-IDP) are for combined forms of medicines that have not only antifungal action but also additional antibacterial activity. At the second stage of the study, an intra-group price analysis was conducted. The respondents were divided into 2 groups based on the consumer income characteristic. The next stage of the study included an intra-group price analysis based on the consumer characteristic “sick / not sick”.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22194
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Токсикологічна та неорганічна хімія)
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c69-74-0.pdf1,37 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь