DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22262

Название: Професійний розвиток фармацевта під час воєнного стану: споживчий досвід, виклики та перспективи
Другие названия: The professional development of pharmacist during martial law: consumer experience, challenges, and prospects
Авторы: Малюгіна, Олена Олександрівна
Смойловська, Галина Павлівна
Хортецька, Тая Володимирівна
Maliuhina, O. O.
Smoilovska, G. P.
Khortetska, T. V.
Ключевые слова: фармацевти
післядипломна освіта
підвищення кваліфікації
споживчий досвід
воєнний стан
pharmacist
postgraduate education
qualification enhancement
consumer experience
martial law
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Малюгіна О. О. Професійний розвиток фармацевта під час воєнного стану: споживчий досвід, виклики та перспективи / О. О. Малюгіна, Г. П. Смойловська, Т. В. Хортецька // Health & education. - 2024. – Вип.4. – С.132-138. - DOI https://doi.org/10.32782/health-2024.4.17.
Аннотация: Виклики, що постають перед фармацевтичною галуззю, вимагають високої кваліфікації фармацевтичних фахівців та постійного їх професійного розвитку. Післядипломна освіта та заходи безперервного професійного розвитку відіграють важливу роль у підвищенні компетенцій фармацевтів. Запорукою довгострокових відносин здобувачів освіти та провайдерів освітніх послуг є ґарний споживчий досвід, отриманий здобувачем. Під час воєнного стану освіта не тільки надає знання і слугує розвитку особистості, але їй відводиться роль знаряддя психологічного і соціального захисту. Однак сама система освіти є вразливою до деструктивних впливів збройного конфлікту. Руйнується інфраструктура, страждають учасники освітнього процесу, виникають перешкоди в доступі до освіти. Тому в умовах воєнного стану дослідження та врахування споживчого досвіду, який отримує фахівець у ході післядипломної освіти та проходження заходів безперервного професійного розвитку, набуває особливого значення. Набутий досвід дозволяє вдосконалювати формат навчання, зокрема завдяки покращенню методичної та технічної підтримки. Метою статті є аналіз споживчого досвіду фармацевтів-фахівців під час проходження заходів підвищення кваліфікації та безперервного професійного розвитку в умовах воєнного стану і визначення перспективних напрямів удосконалення формату заходів. Для встановлення споживчого досвіду слухачів заходів безперервного професійного розвитку спеціальності «Фармація» шляхом анкетування визначали їх враження від курсу та його окремих елементів, очікування та проблеми, з якими вони стикалися. Результати анкетування фармацевтів, які проходили навчання в межах заходів післядипломної освіти і безперервного професійного розвитку у 2022–2024 роках, показують, що більшість слухачів позитивно оцінюють якість навчання. Високу оцінку отримали онлайн-лекції та тестування з автоматичною перевіркою. Однак зазначено проблеми з доступом до матеріалів через технічні перешкоди. Основним пріоритетом для слухачів є доступність інформації та можливість навчання без відриву від роботи. The challenges facing the pharmaceutical industry require high qualification of pharmaceutical specialists and their continuous professional development. Postgraduate education and continuing professional development activities play an important role in enhancing the competencies of pharmacists. The key to long-term relationships between learners and educational service providers is a positive consumer experience gained by the learner. During martial law, education not only provides knowledge and fosters personal development but it is also assign the role of a tool for psychological and social protection. However, the education system itself is vulnerable to the destructive effects of the armed conflict. Infrastructure is being destroyed, participants in the educational process are suffering, and obstacles to accessing education are emerging. Therefore, in the context of martial law, the research and consideration of the consumer experience gained by a specialist during postgraduate education and continuing professional development is of particular importance. The experience gained allows us to improve the training format, in particular by improving methodological and technical support. The aim of this work is to analyse the consumer experience of pharmacists during qualification enhancement and continuous professional development activities during martial law, and to identify promising directions for improving the format of these activities. In order to establish the consumer experience of the participants of the continuing professional development activities in the specialty “Pharmacy”, we determined their impressions of the course and its individual elements, expectations and problems, which they faced through a questionnaire. The results of a survey of pharmacists who were trained as part of postgraduate education and continuing professional development in 2022–2024 show that the majority of applicants positively assess the quality of training. Online lectures and testing with automatic verification were highly appreciated. However, problems with accessing materials due to technical obstacles were noted. The primary priority for participants is the accessibility of information and the ability to study without taking time off from work.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22262
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2024_04_132-138.pdf526,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь