DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мікробіології, вірусології та імунології >
Наукові праці. (Мікробіологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22576

Название: Проблема білінгвізму й чистоти мовлення викладачів закладу вищої медичної освіти при навчанні іноземних студентів
Другие названия: The issue of bilingualism and speech purity among lecturers of higher medical education institutions in teaching foreign students
Авторы: Крупєй, Кристина Сергіївна
Krupiei, K. S.
Ключевые слова: білінгвізм
суржик
сленг
іноземні студенти
вивчення українською мови
вища медична освіта
викладачі медичного університету
bilingualism
surzhyk
slang
international students
Ukrainian language learning
higher medical education
medical university lecturers
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Крупєй К. С. Проблема білінгвізму й чистоти мовлення викладачів закладу вищої медичної освіти при навчанні іноземних студентів / К. С. Крупєй // Вісник науки та освіти (Серія "Філологія", Серія "Педагогіка", Серія "Соціологія", Серія "Культура і мистецтво", Серія "Історія та археологія"). - 2025. - N 2. - С. 1084-1096. - https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-2(32)-1084-1096.
Аннотация: Викладання фахових дисциплін україномовним іноземним студентам у вищій медичній освіті є складним завданням, що потребує врахування мовних, когнітивних та культурних особливостей здобувачів освіти. Ключовими принципами ефективного навчального процесу є одномовність, зрозумілість, демонстративність, свідомість та професійна спрямованість. Одним з основних чинників, що впливає на якість засвоєння знань, є мовний бар’єр, зокрема недостатнє володіння студентами українською мовою на належному рівні й нечиста мова викладачів. Teaching professional disciplines to Ukrainian-speaking international students in higher medical education is a complex task that requires consideration of the linguistic, cognitive, and cultural characteristics of the learners. Key principles for an effective learning process include monolingualism, clarity, demonstrability, awareness, and professional orientation. One of the main factors affecting the quality of knowledge acquisition is the language barrier, specifically insufficient proficiency in the Ukrainian language among students and mixed language used by lecturers. Survey results indicate that for international medical university students, the key criteria for a successful teacher include proficiency in Ukrainian, academic achievements, and professional experience. At the same time, emotional expressiveness, gestures, and a sense of humor facilitate material comprehension, while strictness and high demands evoke mixed feelings. The main challenges during practical lessons are the language barrier, lack of individual approach from the lecturer, and insufficient connection between theory and practice. Students seek not only in-depth knowledge from their instructors but also expect to see interactive, lively presentation of the material.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22576
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Мікробіологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c1084-1096.pdf527,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь