IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (Пропедевтика дитячих хвороб) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23174
|
Название: | Особливості проведення фізичної реабілітації у дітей із спастичними парезами у поєднанні з розладами психіки аутистичного спектру |
Авторы: | Кошель, Тетяна Вікторівна |
Ключевые слова: | магістерська робота |
Дата публикации: | 2025 |
Издатель: | Запорізький державний медико-фармацевтичний університет |
Библиографическое описание: | Кошель Тетяна Вікторівна Особливості проведення фізичної реабілітації у дітей із спастичними парезами у поєднанні з розладами психіки аутистичного спектру [Рукопис] : магістерська робота здобувача вищої освіти другого (магістерського) рівня. Галузь знань 22 “Охорона здоров’я”. Спец. 227 «Терапія та реабілітація» спеціалізації 227.01 «Фізична терапія» / Т. В. Кошель ; [наук. кер. проф., д-р мед. наук Іванько О. Г.] ; МОЗ України, Запоріз. держ. медико-фарм. ун-т, ІІІ мед. ф-т, Кафедра пропедевтики дитячих хвороб. – 2025. – 68 с. |
Аннотация: | Актуальність дослідження. Фізична реабілітація дітей із розладами аутистичного спектра (РАС) та спастичними парезами є важливим аспектом їхнього розвитку, соціалізації та покращення якості життя. Проте суттєвою перешкодою для ефективного застосування лікувальної фізкультури (ЛФК) є притаманний цій групі дітей негативізм, труднощі у встановленні контакту, відмова від дотримання інструкцій, сенсорні особливості та порушення поведінки. Саме ці фактори знижують ефективність традиційних методів реабілітації та потребують розробки спеціальних адаптивних підходів.
У сучасній науковій літературі значна увага приділяється розробці комплексних програм фізичної реабілітації для дітей із РАС та спастичними парезами, проте недостатньо досліджено питання адаптації ЛФК з позицій поведінкової теорії. Використання принципів прикладного аналізу поведінки (ABA-терапія), позитивного підкріплення, соціальних історій, візуальних підказок та інших методів може значно підвищити ефективність реабілітаційного процесу. Тому актуальним є пошук і розробка нових технік та прийомів подолання поведінкових труднощів, що ускладнюють фізичну реабілітацію дітей із РАС. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23174 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (Пропедевтика дитячих хвороб)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|