IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра патологічної фізіології з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Патологічна фізіологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23307
|
Название: | The use of problem-based learning (pbl) in pathophysiology education as a theoretical framework for cultivating clinical thinking |
Авторы: | Vasylenko, H. V. Василенко, Гліб Володимирович |
Ключевые слова: | pathophysiology clinical thinking treatment tactics small groups of students |
Дата публикации: | 2025 |
Библиографическое описание: | Vasylenko H. V. The use of problem-based learning (pbl) in pathophysiology education as a theoretical framework for cultivating clinical thinking / H. V. Vasylenko // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині) : зб. матеріалів VI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 20-21 лют. 2025 р.). - Запоріжжя : ЗДМФУ, 2025. - С. 42-46. |
Аннотация: | Clinical thinking is an important aspect of medical education that reflects a doctor's ability to make decisions and diagnoses. Clinical thinking allows you to make both logical and non-standard decisions in clinical practice and look at the diagnosis from different angles, that is, to make decisions under conditions of uncertainty. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23307 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Патологічна фізіологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|