DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23938

Название: Клініко-маркетингова стратегія диференціації сучасних топічних препаратів для лікування мікозу стоп на ОТС-ринку
Авторы: Притула, Р.
Бушуєва, Інна Володимирівна
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2025
Издатель: Запорізький державний медико-фармацевтичний університет
Библиографическое описание: Притула Р. Клініко-маркетингова стратегія диференціації сучасних топічних препаратів для лікування мікозу стоп на ОТС-ринку / Р. Притула, І. Бушуєва // Запорізький фармацевтичний форум – 2025 : фармація майбутнього - від сучасного стану до глобальних викликів : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 20-21 листоп. 2025 р. - Запоріжжя : ЗДМФУ, 2025. - С. 116-117.
Аннотация: Метою роботи є обґрунтування ключових клініко-маркетингових програм, здатних забезпечити ефективну диференціацію та конкурентоспроможність сучасних топічних протигрибкових препаратів на фармацевтичному ринку шляхом аналізу факторів, що впливають на прихильність пацієнтів до лікування (комплаєнс) та якість їхнього життя.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23938
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c116-117.pdf743,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь