|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22558
|
Название: | Інтернет-контент у практиці викладання української мови як іноземної |
Другие названия: | Internet content in the practice of teaching ukrainian as a foreign language |
Авторы: | Кравченко, Юлія Володимирівна Гнатенко, Світлана Анатоліївна Kravchenko, Yulia Volodymyrivna Gnatenko, Svetlana Anatoliyivna |
Ключевые слова: | мультимедіа інтернет-ресурси інтернет-контент Classtime Tiems Canva електронний підручник multimedia internet resources internet content electronic textbook |
Дата публикации: | 2025 |
Издатель: | Християнська академія педагогічних наук України |
Библиографическое описание: | Кравченко Ю. В. Інтернет-контент у практиці викладання української мови як іноземної / Ю. В. Кравченко, С. А. Гнатенко // Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). – 2025. – Вип. 4. – С. – 1311-1321. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-4(34)-1311-1321. |
Аннотация: | Метою статті є аналіз ефективності застосування інтернет-контенту в процесі формування відповідної лінгвальної компетентності іноземних студентів вишу. Методологія диджиталізація освітнього простору стала об’єктом багатьох дискусій як вітчизняних, так і зарубіжних дослідників. Сучасна онлайн-освіта стала потужним інструментом у практиці педагогів загалом і мовників зокрема: змінився підхід до підготовки заняття, особлива увага приділяється стратегії й тактиці; враховуються зацікавлення сучасного «цифрового» покоління; виклад матеріалу набув іншого формату (вибір платформи, використання онлайн-інструментів, зрозумілих і доступних для сумісної роботи всіх комунікантів навчального процесу; проведення поурочних, підсумкових контролів (на платформах Classtime, Google classroom, Tiems та ін. у тестовому форматі виконуються завдання на закріплення матеріалу, результати яких здобувач вищої освіти може побачити одразу у вигляді відсотків від кількості правильних відповідей тощо). Дистанційна освіта сьогодні стрімко розвивається завдяки безперервному процесу підвищення рівня цифрової грамотності педагогів. Вона може стати конкурентоспроможною за умови відповідального ставлення інокомунікантів до навчання. Застосування інтернет-ресурсів дає безмежні можливості до швидкого отримання будь-якої інформації. Саме це дозволяє викладачам використовувати різнопла-нові інтернет-контенти для засвоєння нової лексики, граматики, фонетики, словотвору, синтаксису української мови іноземними студентами медичних вишів. Цей контент дає змогу не лише пояснювати новий матеріал через урахуванням усіх нюансів, наприклад: мова навчання студентів – українська чи англійська. У висновках зосереджена увага на основних чинниках, які допомо-жуть досягти бажаної мети: надання якісних знань, розкриття творчого потенціалу здобувачам вищої освіти тощо. Усе це можливе за умови рівня освіченості й комп’ютерної грамотності педагога. Диджиталізація в освіті допомагає викладачам протистояти сьогоднішнім викликам, а студентам – отримати якісні знання та вдосконалити навички з різних видів мовної комунікації, що в результаті підвищить їхню професійну компетентність.
The aim of the article is to analyze the effectiveness of using internet content in the process of developing appropriate linguistic competence in foreign university students. The methodology of the digitalization of the educational space has become the subject of many discussions among both domestic and foreign researchers. Modern online education has become a powerful tool in the practice of educators in general, and language teachers in particular: the approach to lesson preparation has changed, with special attention given to strategy and tactics; the interests of the modern «digital» generation are taken into account; the format of material presentation has transformed (choice of platform, use of online tools that are understandable and accessible for joint work by all participants in the educational process; conducting lesson-based and final assessments (on platforms such as Classtime, Google Classroom, Tiems, etc., tasks are performed in test format to reinforce material, with students able to immediately view results as a percentage of correct answers, etc.). Distance education is rapidly developing today thanks to the continuous process of improving teachers' digital literacy. It can become competitive if non-native speakers take a responsible attitude toward learning. The use of internet resources provides limitless opportunities for the rapid acquisition of any information. This allows instructors to use diverse internet content to help foreign medical university students master new vocabulary, grammar, phonetics, word formation, and syntax of the Ukrainian language. This content enables not only the explanation of new material through media use but also the creation of high-quality educational products – electronic textbooks of Ukrainian as a foreign language in Canva, taking into account all nuances, such as the language of instruction (Ukrainian or English). The conclusions focus on the key factors that help achieve the desired goal: providing quality knowledge, revealing students’ creative potential, etc. All this is possible under the condition of the teacher’s level of education and computer literacy. Digitalization in education helps teachers respond to today's challenges and students to gain quality knowledge and improve their skills in various types of language communication, ultimately increasing their professional competence. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22558 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|